• JFolder: :files: La ruta no es una carpeta. Path: /home2/colegi10/public_html/images/noticias/01-06-poem
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/noticias/01-06-poem

01-06 Poem Projects

How to improve our English? What can we do? Just take advantage of any situation you may have in your daily life. Our students from ESO have been learning vocabulary and expressions by listening to films in English and they have created wonderful poems using what they have learnt. We encourage all of them to keep on watching TV or series in English everyday and paying attention to new vocabulary and expressions as a wonderful tool to improve their skills.

¿Cómo mejorar el nivel de inglés? ¿Qué podemos hacer? Sencillamente aprovecha cualquier situación de tu vida diaria. Nuestros alumnos de ESO han estado aprendiendo vocabulario y expresiones escuchando películas en inglés y han creado poemas maravillosos usando lo que han aprendido. Les animamos a continuar viendo la televisión o series en inglés y a prestar atención al vocabulario y expresiones nuevas que tendrán que mostrar cuando ‘usen’ el conocimiento que tienen del inglés.

{gallery}noticias/01-06-poem{/gallery}